EkoPlazaloop

Doe mee met het hele gezin!

Uitslag + Foto's 2017

Hardlopers ABC

A
Aanmelden

Inschrijving is mogelijk via deze link. Op zondag 17 september 2017 is na-inschrijving mogelijk (meerprijs van 2,50 euro) nabij start en finish op de Markt. Hierbij geldt het principe ‘zolang de voorraad strekt’.

B
Bagage

Bagage kan worden afgegeven bij één van de tenten op de Markt. Losse kledingstukken worden niet in ontvangst genomen.

Business Run
Onderdeel van de Ekoplazaloop is de Business Run. Drie lopers starten tegelijk en leggen een ronde van 5 km af. Inschrijving van Business Run teams is mogelijk en kan alleen via inschrijven.nl. Na-inschrijving is niet mogelijk.

C
Chip

In je startnummer zit een chip verwerkt die nodig is voor de tijdregistratie. Op www.uitslagen.nl en www.ekoplazaloop.nl kunt u zo na snel mogelijk na de wedstrijd uw bruto- en nettotijd terugvinden.

Contact
Vragen? Neem dan contact op met de organisatie van de Ekoplazaloop via het contactformulier.

D
Datum EkoPlazaloop 2017

De EkoPlazaoop 2017 vindt plaats op zondag 17 september 2017.

Douches
Er zijn helaas geen douches beschikbaar tijdens de Ekoplazaloop.

Drankposten
Langs de route zijn drankposten ingericht, waar water wordt uitgereikt.

E
EHBO

In het start en finish gebied op de Markt is EHBO aanwezig. Daarnaast is er een mobiele EHBO-post op het parcours.

F
Foto’s

Voor, tijdens en na de loop zullen foto’s worden gemaakt. Deze worden gepubliceerd op de website.

G
Genieten

Geniet van de Ekoplazaloop. Onze DJ en muziekgezelschappen zullen het publiek in een goede stemming brengen.

Gevonden voorwerpen
Alle spullen die als gevonden voorwerp bij ons binnen komen, worden naar het inschrijfbureau op de Markt gebracht. Meld je daar als je iets kwijt bent.

H
Herinnering

Iedereen die de finish haalt binnen de limiettijden, krijgt als herinnering een medaille.

I
Inschrijfbureau

Het inschrijfbureau is gevestigd op de Markt in het start- en finishgebied. Hier kunnen de startnummers worden opgehaald. Na-inschrijving is hier tevens mogelijk tot een half uur voor start van de wedstrijd en zolang de voorraad strekt.

K
Kilometerpunten

De kilometerpunten worden met borden aan de zijkant van de weg aangegeven.

Kidsrun
Parallel aan het hardloopprogramma vindt de Kidsrun plaats. Zie ook het Kidsrun ABC elders op deze website.

Kleedgelegenheid
Omkleden is op 17 september mogelijk in een speciale tent op de markt in Uden.

M
Minimum leeftijd

5 km: 12 jaar
10 km: 12 jaar
Halve marathon: 16 jaar (advies)
Business Run: 12 jaar
Familie en Vrienden Run: 12 jaar

N
Na-inschrijving

Na-inschrijving is mogelijk op het inschrijfbureau op de Markt tot een half uur voor aanvang van de wedstrijd en zolang de voorraad strekt.

O
Openbaar vervoer
Uden is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Kijk op www.9292ov.nl voor meer informatie. Vanaf busstation Uden is het ongeveer acht minuten wandelen naar de Markt.

P
Parkeren

Met uitzondering van de Markt zijn de parkeerplaatsen in Uden gewoon bereikbaar.

Pastabuffet
Na afloop van de wedstrijd kunt u genieten van een heerlijk pastabuffet. Bij de voor- en nainschrijving kunt u zich hier al voor aanmelden.

Prijsuitreiking
De nummers 1-2-3 van de verschillende onderdelen en categorieën worden na afloop van de wedstrijd gehuldigd op het erepodium nabij start en finish.

Deelnemers die mogelijk in de prijzen vallen, krijgen aan de finish een kaartje uitgereikt. Helaas kan het voorkomen dat je een kaartje krijgt, maar geen prijs wint of dat je een prijs hebt gewonnen maar geen kaartje krijgt.

S
Sanitaire voorzieningen

De sanitaire voorzieningen zijn te vinden bij in het start- en finishgebied op de Markt.

Sfeer
Op de Markt gaan we met behulp van een DJ, bands en optredens een geweldige sfeer creëren.

Start
De start van alle onderdelen is op de Markt.

Starttijden
De start van de 5 km, 10 km, Business Run en Familie en Vrienden Run is om 13.00 uur. De Kidsrun start om 11.45 uur. Deelnemers aan de Halve Marathon gaan om 12.40 uur van start.

T
Tijdslimieten

5 km: 1 uur
10 km: 1,5 uur
Halve Marathon: 2,5 uur

Tijdregistratie
Tijdregistratie gebeurt middels een chip op je startnummer.

U
Uitslagen

De uitslagen zullen na de loop zo spoedig mogelijk op deze website en op www.uitslagen.nl te vinden zijn.

V
Voorinschrijving

Via inschrijven.nl. Zie ook ‘Aanmelden’.

W
Wandelen

Zie het Wandelaars ABC elders op deze website voor informatie over het wandelen.

Warming-up
Onder begeleiding van een sport-instructrice zal er een gezamenlijke warming-up plaats vinden.

Weer
Bij extreme weersomstandigheden behoudt de organisatie zich het recht voor het evenement af te gelasten. Dit wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt via deze website en sociale media. Verder vragen wij alle deelnemers de weersomstandigheden op de loopdag te beoordelen en kleding, voeding en drinken hierop aan te passen. De organisatie zal het evenement altijd zo goed mogelijk proberen aan te passen aan de weersomstandigheden.

WC’s
Zie: sanitaire voorzieningen.

Wandelen

Lees meer

Hardlopen

Lees meer

Kidsrun

Lees meer

Business Run

Lees meer